Politica Comenzi
Livrare
Produsele si serviciile comercializate de SC METAL MAN SRL, atat proiectele unicat, cat si cele de serie, se efectueaza doar pe baza de comanda. Din acest motiv, termenul de livrare se stabileste individual la fiecare lucrare, in functie de disponibilitatea in atelier la momentul plasarii comenzii.
Livrarea se face franco-fabrica, insa in functie de cerintele clientilor, comenzile pot fi livrate printr-o casa de expeditii sau prin curier. Costul de transport difera la fiecare comanda, acesta fiind stabilit la momentul finalizarii comenzii, in functie de greutatea si volumul marfii. Costul transportului va fi sustinut de catre cumparator.
Retur/anulare
În cazul în care doriți anularea unei comenzi, trebuie să notificați imediat comerciantul, transmițând numele dumneavoastră și numărul comenzii.
Metodele recomandate prin care se poate face acest lucru sunt următoarele:
- telefonic, la numărul de telefon 0744438531;
- prin e-mail, la adresa office@metalman.ro
Dacă anularea este acceptată, nu se aplică nici o taxă suplimentară de anulare. În cazul în care a fost efectuată plata cu cardul bancar, iar anularea a fost solicitată la timp și anularea comenzii a fost acceptată, vă vom returna sau re-credita debitul dumneavoastră cu suma totală în termen de până la 14 zile calendaristice. Termenul de 14 zile se calculeaza de la momentul plasarii cererii de retur.
Returul comenzii va fi refuzat in urmatoarele situatii: materia prima pentru executia comenzii a fost comandata si/sau productia pentru executia comenzii a fost inceputa. In aceste cazuri, returul nu este acceptat si banii nu vor fi returnati.
Comerciantul poate anula o comanda dacă produsul nu este disponibil. În acest caz, vă vom transmite o notificare, dacă este cazul, și vă vom returna orice plată efectuată în termen de până la 3 zile calendaristice. Termenul de 3 zile se calculeaza de la momentul anularii comenzii de catre comerciant.
Comanda efectuată de către client, poate fi anulată, fără nicio notificare prealabilă și fără nici o obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
- neacceptarea de către banca emitenta a cardului utilizatorului, a tranzacției, în cazul plății online;
- invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de societatea noastră, în cazul plății online;
- datele furnizate de către client sunt incomplete și/sau incorecte.
We Provide the Best Service in Industry
Add a line that tells users how easily they can get in touch with you